Qualitat i Certificacions

Expert Line és una empresa especialitzada en projectes globals de la construcció i equipament per a espais interiors, desenvolupant serveis 360º juntament amb altres professionals del sector o gestionant aquests projectes integralment.

Aportem als nostres clients i col·laboradors solucions constructives i d’equipament òptimes, funcionals, ergonòmiques i innovadores, garantint un servei personalitzat i mantenint sempre un alt nivell de qualitat, exigència i sostenibilitat ambiental, com també la protecció de la seguretat i salut dels treballadors i personal implicat.

Per aconseguir aquest propòsit, la nostra Política de Qualitat, Medi Ambient i Seguretat i Salut Laboral posa en el punt de mira les expectatives, requisits i necessitats de les parts interessades a fi i efecte d'arribar a la seva màxima satisfacció en relació als nostres serveis. Això el fem, amb criteris de desenvolupament sostenible i amb el compromís del compliment dels requisits legals ambientals i tots els altres que ens son aplicables, o que voluntàriament establim.

Aquesta Política és la base per elaborar els nostres objectius i afecta a tot el personal de l’empresa, al de les empreses que subcontractem i a totes les nostres activitats.

Per ajudar-nos a assolir aquests objectius hem elaborat, integrat, implantat i tenim el compromís de mantenir i de millorar contínuament, un Sistema de Gestió de la Qualitat basat en la norma UNE-EN-ISO 9001, un Sistema de Gestió Ambiental basat en la Norma UNE-EN-ISO 14001 i un Sistema de Seguretat i Salut Laboral basat en la Norma ISO 45001:2018.

La Direcció d’EXPERT LINE, S.L. es compromet a difondre la Política de Qualitat, Medi Ambient i Seguretat i Salut Laboral a tot el personal afectat i al públic en general i a subministrar els recursos necessaris per la consecució dels Objectius marcats.

La Millora Continua dels Sistemes de Gestió de Qualitat, Medi Ambient i Seguretat i Salut Laboral la fonamentem en els següents eixos:

  • La detecció dels riscos i oportunitats i en les accions que implementem per minimitzar-los o aprofitar-les.
  • La formació i el reciclatge continus del nostre personal.
  • La implicació de tots els nivells de l’empresa en la consecució dels objectius.
  • El compliment dels requisits dels nostres clients, els legals i d’altres aplicables.
  • El seguiment i anàlisi de les No Conformitats i dels Indicadors de funcionament del Sistema per detectar els nostres punts febles i millorar-los.
  • El control i el seguiment de les empreses que subcontractem així com la seva implicació en els objectius.
  • La identificació dels nostres aspectes ambientals i les actuacions per prevenir la contaminació i eliminar-ne o minimitzar-ne l’efecte sobre el medi ambient.
  • La minimització i segregació dels residus que generem i la seva correcta gestió.
  • Prevenir els accidents laborals eliminant els perills i reduint els riscos existents, protegint la salut dels nostres treballadors i personal implicat.
  • Propiciar la participació, consulta, implicació del nostre personal, com també de personal implicat.

Periòdicament s’avaluen i es revisen els objectius i fites per tal de millorar contínuament el nostre sistema.